ChitChat BurgerKing

Did anyone see the Opening Ceremony of Olympics just now? DAMNNNNNNN NICEEEEEEE!!! OMG BETTER THAN WATCHING DARK KNIGHT!

China is really great… i think the whole population was in the stadium just now for the human dance draw.

OK After visiting Aquaria we all walked all over to KLCC and then to Avenue K for burgerking.

The BK in Avenue K is always empty. Can fit us. 😀

OK lah photos of us.

OK Aquaria posts end here.

Although I’ll be away… but I have already scheduled my posts so my blog will still be updated even when im in Macau. Silky smooth! 😀


  1. August 9, 2008

    I haven’t watch the Dark Knight, and yeah, the opening ceremony was OMFG so nice. Pity you weren’t there to take photos leh… haha. 😛

    smashpOp Replies:

    i was thinkign of the same thing!!! too bad i cant bethere to take fotos hahaha

  2. August 9, 2008

    ya zwoh.. the opening ceremony damn grand.. but the history part siu siu sien la.. haha

    btw, abang pop remember to bawa sao soon balik for adik kari ya.. (:

    smashpOp Replies:

    macau got wat sao soon wor.. lol

Leave a Reply