DoublExposure Day 1

“My name is CRAP… POPCRAP”

POPCRAP 1

Today is the first day of our Double Exposure journey. The 30 of us were at the workshop whole day to learn about photography, getting to know each other and getting teammates. Unfortunately, today is the only day that we can bring cameras there cos tomoro onwards everything will be confidential.

Here are some photos taken during lunch.

2nd day is tomorrow.. and the challenge and evaluation will be very strict… and we are not allowed to bring our own cameras there… so no more photos from me til we finish recording in Feb! lol

POPCRAP 2

Few days ago, my colleagues and I went for lunch at Sushi Zanmai, Pyramid.

2 shots taken using my N96.

http://img145.imageshack.us/img145/8808/de5nv8.jpg

Share

Comments

  1. Gabriel Lai

    all the best to the 30 of you….. GO!!!

    smashpOp Replies:

    GO POP!!!!!!!! LOL

  2. Wing Loon

    Sad…no more updates today. All the best. And, I saw Sony boxes on top and below the tables. Is that A900 for you guys? Hehehe…

    smashpOp Replies:

    its a300 ahha for us to use during the competition

  3. ahlost

    Woots ~

    Can’t wait for more updates 🙂

    smashpOp Replies:

    feb le 🙁

  4. yienyien

    haha! pop!! busy recently kah? eee.. how can u jump so high and straight!! open a class and teach me leh! hahahah!

    smashpOp Replies:

    wah open class must pay fees wo

  5. Ahmike

    All the best pop, share with part of the lenses ya =D hey the actress is ur sister?

    smashpOp Replies:

    cherrie’s sister. please read the text in the post

  6. sengkit

    lol… i tot only virgin without experience in DSLR can join, how come you are in? i wanna join too, change system to sony, woohoo.. lol

    smashpOp Replies:

    no la.. anyone can join

  7. syahira!

    Hey jason!!!
    Its meeeee…!!
    Ei..how come my picture is blocked!
    no wonder your picture is less “seri”..
    Haha!
    Kidding2..
    hehe…
    See ya tomorrow~

    -ira-

    smashpOp Replies:

    ahahhaha eh esok kita bergambar ya lol

  8. syahira!

    Hehe..
    Huish!
    Just point me the lens!
    Im like the viewfinder..
    Can detect REALLY fast!
    Haha!

  9. annna

    ngekngekngek. can’t wait to watch the show. Feb o~ can wait la….

  10. Jannah Raffali

    Yeah this time can see my face clear one. Audition picture kaki pun tak nampak kan?

    Terima kasih buat ku nampak kurus 😛

Leave a Reply