It’s my birthday! + #pOpday Giveaway!

It’s 21st March and it’s my birthday! ahahahhahaha

I gave out blog headers on my birthday last time…

Now I am giving out something exclusive all the way from Japan!

Whoever who join this pOpday Giveaway, please email me at smashpop[@]gmail[dot]com to let me know that you have put up this graphic so u r eligible to get selected!

Here’s a real life photo of the Kido Daruma.

Special thanks to ActionCity

(omg the yellow one damn cute! look at the mouth! ahahhaha)

Share

Comments

  1. [email protected]

    Happy Birthday bro!!!

    smashpOp Replies:

    thanks xiang!

  2. wen pink

    omg i want the pink one pls!! hahaha! i will post it up tomolo 🙂 happy birthday!!!!! have a blast!

    smashpOp Replies:

    woot thanks wen!

  3. jac

    happy birthday 🙂

    zhu ni tian tian kuai le!

    smashpOp Replies:

    xie xie ni ah!

  4. JustinH

    Wahh! Damm Cute!
    I wan all! =D

    Happy Bupday Ah pOp!!

    smashpOp Replies:

    hey justin! thanks ah! got your entry d

  5. AngelKein

    I done liao! 😀

    smashpOp Replies:

    yay! saw it!

  6. day-dreamer

    Happy birthday! 🙂

    smashpOp Replies:

    thanks!

  7. kim

    sang yat fai lok!

    smashpOp Replies:

    tohjeh sai!

  8. Esa Hiltunen

    Happy Birthday Jason! We’ll see what you did on here, right? : )

    smashpOp Replies:

    ahhaa esa!! thanks bro! just posted them up. 🙂

  9. ArUn

    Happy Birthday Bro…

    smashpOp Replies:

    thanks mate

  10. vivimeow

    hello, happy BIRTHDAY! wish you all the best!

    smashpOp Replies:

    thanks for ur wish!

  11. Rebecca

    Happy birthday!! How old di ahh? :mrgreen:

    smashpOp Replies:

    quite young. lol

  12. ah hong

    Happy Birthday pOp 😀

    smashpOp Replies:

    thanks ahhong!

  13. uLi

    Happy Birthday Ah Pop! =)

    smashpOp Replies:

    thanks uli!

  14. Ewin

    Happy birthday brother Goh!

    smashpOp Replies:

    thanks for everything, brother ewin 😀

  15. ahlost

    Happy birthday pOp 🙂

    Hehehehe..

    smashpOp Replies:

    tengkiuz ahlost! lets go drink! ahahhaha

  16. AddisonLai

    Happy #pOpday !!!! 生日快乐

    smashpOp Replies:

    woot! thanks addison!

  17. TZ

    *Music please *

    Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday to Smashpop
    Happy birthday to you

    Dude, happy birthday to you and may all your wishes come true eh~

    smashpOp Replies:

    wah got bday song! ahahah thanks TZ. thanks for the wish

  18. benooi

    Ah pOp Holla Birthday!

    smashpOp Replies:

    thanks ah ben

  19. Tiffanyk.

    Happy birthday! 🙂

    Ahaha, the pink one’s cuter, omg!

    smashpOp Replies:

    yellow! lolll

  20. erwinator

    cute coin banks u got. belated hapi birthday.

    smashpOp Replies:

    thanks mate :D:D

  21. Clare

    Happy blated bday! xD The blue one isn’t bad either… `u `

  22. velvet

    happy birthday!
    make sure to have some cake ;-D

  23. velvet

    happy birthday!
    make sure to have some cake!
    the pink one is the best ;-D

  24. TwestivalKL + Alexis + KidoDaruma « smashin’ pOpstar

    […] you participate in the #pOpday giveaway thingymajig? Selected blogs will be announced […]

Leave a Reply