Keong Saik!

Let’s continue with our Singapore trip.

After eating wantan noodle at the hawker center, we checked in to our low budget hotel. I found this Keong Saik Hotel online and thought its good enough for 1-2 nights stay.

I actually prefer small hotels like this… dono why though.. hmm

The room was rather small.. so small they have to put the TV on the wall.. hehe.. oh this is the view outside my room… I was snapping all angles and I caught this bird flying .. not bad.

I could see the hotel entrance right below my room.. ahah oh can you spot the solar powered signboard? Hightechnya Singapore…

It then rained damn heavily for about an hour non stop… we couldnt do anything but to get stucked in the room and watch Singapore TV…

When the rain stopped, we quickly ran across 2-3 streets and took the MRT to Orchard road for lunch. Walked past this McCafe…

We then had lunch at Takashimaya… mum wanted to try this emelette rice thingy.. so I joined her.

Ordered the mushroom chicken one…

Went for a short walk at Orchard after lunch….

What happened next? Whom did I meet? Check back tomorrow. 😀

The comment link is now at the top of the post. Scroll up!

17 Comments

  1. March 1, 2009

    Dude..ur last pic..ur finger like pointing at the doll’s *ahem* wei..hahaha..

    smashpOp Replies:

    ahahaha dammit! i myself didnt realise it ahahahah u memang hamsAP

  2. March 1, 2009

    And the doll want Jason’s *ahem*! Haha

    smashpOp Replies:

    ei u don hamsap ahaha

    Tian Chad Replies:

    EVo started first what
    Lol

  3. I took picture with that Christmas tree too! But without the finger-pointing la of coz 😛

    smashpOp Replies:

    ahah u did something else to the doll? 😛

  4. March 2, 2009

    Haha. Sweet. Haven’t been down to Sg for 10 freaking years ! ><

    smashpOp Replies:

    omg i think u should go sg lor…

  5. March 2, 2009

    small hotels and comfy and reasonable, that looks like the Japanese version of the nasi pattaya haha

    smashpOp Replies:

    ahahhaha if i remember correctly, it was ostrich egg ahahah

    Darren Replies:

    really? how cool is that? ahaha

  6. March 2, 2009

    I like [Outside McCafe] pic 🙂 So colorful 😉

    smashpOp Replies:

    ahaha that place damn old liao wan.. i small kid went sg also got.. til now

  7. March 2, 2009

    Ahhh! The Xmas tweeee! I have a picture with it too! LOL. This December yaaa! LOL!

    smashpOp Replies:

    ahahah okay! lol

  8. March 5, 2009

    tsk tsk tsk.. the finger. XD

    I like SG. It’s so much diff than Msia altho they’re just neighbours. Still their food can’t fight our locals. Kekekeke

Leave a Reply