My new lens!

Hello people… i’m proud to announce that I have a new lens… aaahhaha

My 50mm f1.7 is nice… produces nice bokeh, very bright… but it’s not wide enough to take portraits of few people… and it cannot even fit 2 faces when I snap my friends across the table during meals.

So I got this 28mm f2.8 so its wider, can fit more people.. and is somewhat bright enough at f2.8 hehehehehehehehe I is happy cos I is bought myself christmas pressie. lol

Here are some photos taken just now at The Spirit screening using my new Minolta 28mm.


I was playing with Andrew’s camera and he used mine to snap me… lol

Ok that’s it.

25 Comments

  1. December 24, 2008

    nice lens, no need to step back anymore 🙂

    now this lens is poisonous.

    smashpOp Replies:

    oh yesh… pls buy.. ahhaha ive never used my 50mm after i got this

  2. December 24, 2008

    nice, I need to get a new lens too, my 18-55 got prob already *sob sob*

    smashpOp Replies:

    wah
    go fix it

  3. December 24, 2008

    Hey, i remembered the lights were really really low outside TGV, how come the pics comeout like daylight?

    smashpOp Replies:

    ahah flash and bright lens

  4. December 24, 2008

    Gosh.. the photo we took using my point and shot camera was NOTHING compare to yours.. Anyway nice meeting you..

    smashpOp Replies:

    ahahah don say that… every foto is unique 😀

  5. December 24, 2008

    eeeeyyyyyyy!!! my picture boh!!! XD

    but anyhows, teach me tht effect, can? hahaha..

    smashpOp Replies:

    ahhaha omg the-guy-who-can-never-stop-talking is here!

  6. December 24, 2008

    woot woot me saw Daniel, Taira, Crazy Marcus and Ah Mun.. woot woot.. me likes 28mm too.. nicey nicey

    smashpOp Replies:

    ahah wah u saw everyone. lol

  7. day-dreamer
    December 24, 2008

    Congrats on your new pressie… haha.

    Merry Christmas!

    smashpOp Replies:

    merry 2u2 😀

  8. December 24, 2008

    Dude, I think i saw you in Sunway last nite… You were in Starbuck eh! :p

    Anyway, how’s the new lens ? Good! …

    smashpOp Replies:

    yayayay i was there.. why no say hi?

  9. December 25, 2008

    what a nice xMas present!!

    merry xMas^^come to my house and give me present too

    smashpOp Replies:

    siao. lol merry christmas to u too

    hitomi Replies:

    me super Normal la aboy

  10. December 26, 2008

    …it is a good lens and I am still waiting for it, 😀

    smashpOp Replies:

    ahah why wait. buy lo

    Wing Loon Replies:

    …need to kumpul money then buy lo

  11. December 29, 2008

    ya no need to step back ….can fit in all faces now~ v v !!! kumpulmoney to buy one~~

Leave a Reply