Sex On The Beach

OK more food photos from MOVIDA!

This one is the bomb. Has grilled vegetables, red wine sauce and boiled potatoes. Make sure you order it to be medium well and above as the medium we had was kinda rare… but still nice nonetheless.

Some drinks we had…

While eating.. we camho a bit.. ehheh me, Simon, Daphne, Bell.

If you wanna try something more ‘asian’, order this seafood pineapple fried rice. Sure filling wan! ahah

An even more common fried rice, served with chicken wings, papadam, acar and fried egg.

Chammaine n Jae Shaun.

Last but not least, we had the platter with chicken wings, sauteed lamb sausages, potato wedges and grilled squid. Goes very well with beer. MMmMmMM.

More camho photos tomorrow :D:DD:D

Unit C.03 & C.03a, Block C, Sunway Giza Mall, No.2, Jalan PJU 5/14, PJU 5, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor.
03-6141 8022
03-6141 8023


  1. September 21, 2010

    you’re wearing same t-shirt from the banner!

    damn, if my observation were that good during maths lesson during high school..

    smashpOp Replies:

    wow so observant ehehhe

  2. September 21, 2010

    so envy u leh, pop!
    always got lengluis beside u de…
    envy envy!!!! hahaha…

    smashpOp Replies:

    ahhaha jgn la 😀 Replies:

    hahahaha… cute ,bro!

  3. yinxie
    September 21, 2010

    come to think of it. actually you look less chubbier now compare to last time. ahha1

    smashpOp Replies:

    ahahah yay

  4. September 22, 2010

    Your title is misleading! T.T

    joshuatly Replies:


    smashpOp Replies:


    smashpOp Replies:

    i was talking about the drink we had ma.

Leave a Reply