Venetian Macau

Totally forgot to post this. My breakfast shot from day 2.. before going over to HongKong.

On the 3rd day of my Macau trip, we went to Venetian!!!

Took the Venetian bus at the harbour and it took us straight to the desitnation. Didnt take photo of the building cos we straight went inside once stepped out of the bus. ahahha

We went to eat something first… found this eating place… got lotsa variety of food. Oh and look at the interior.. fake sky! lol

We had some pasta. Guess how much this thing was. HKD 71!… thats like… RM35… can die can!

… and siu loong bao too.

After that I visited the toilet. Damn grand ok.

Can see me? lol

Dad then went to the casino. Mum and I walked around and me took photos.

Share

Comments

  1. ~T@!ra~

    venetian ? is it a hotel?? from the GRAND!!! look… it seem to me like it.. hmm…

    smashpOp Replies:

    its a hotel + casino

  2. Nicholas Leong

    Hahaha Venetian is amazing! And the fake sky means no need CPL 😛

    smashpOp Replies:

    ahah true. 😀

  3. EVo

    I’m only waiting for the chics on boats 😛 😛

    smashpOp Replies:

    small chiqs can

  4. impedius

    Whoa… Fake sky???

    smashpOp Replies:

    yup. not like it?

    impedius Replies:

    Simply wowed me. hah…

  5. Alice Teh

    I think I can live in the restroom. It’s nicer than the house of my dreams…

    smashpOp Replies:

    wah house of ur dreams samor ahha

  6. Stanleyliew

    WOW….place to piss also so grand =)

    smashpOp Replies:

    ahahha place to piss. nice way to put it

  7. Kei

    RM35 for a spaghetti?? O_O
    really can die. X_X
    but looks nice though. haha

    smashpOp Replies:

    very small portion oni actually

  8. Darren

    wow the ceiling looks so real!

    smashpOp Replies:

    yea man!

  9. Macau traveler

    These macau photos are so pretty, food looks quite delicious… and i agree, the toilet is grand!

Leave a Reply